--
---------------------------------------------------
Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Podaj szczegóły przesyłki
Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów:
Żelechów ul.Tadeusza Kościuszki 31A
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: arcosmetics.pl@gmail.com. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 690175284
E-mail: arcosmetics.pl@gmail.com
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
żelechów ul.Tadeusza Kościuszki 31A
. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: arcosmetics.pl@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.
FORMULARZ ZWROTU TOWARU bez podania przyczyny (prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza w miejscach wykropkowanych) Imię i nazwisko osoby dokonującej zwrotu: ................................................................................................................................................................................ Adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu): ................................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................................ Dane kontaktowe (adres e-mail, telefon): ................................................................................................................................................................................ Niniejszym oświadczam, iż: 1. Na podstawie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku (Dz. U. z 2000 roku, nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) odstępuję od transakcji na odległość z firmą: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... i zwracam wymienione poniżej towary. 2. Znane mi są warunki zwrotu towarów w tym trybie określone w regulaminie Sklepu, w tym konieczność dołączenia do przesyłki niniejszego formularza oraz oryginalnego dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura VAT) wystawionego w związku ze sprzedażą zwracanego towaru. Data otrzymania towaru: ......................................................................................................................................... Numer dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT): .................................................................................... Zwracane towary: Nazwa Ilość Cena brutto Numer rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona należność za towar: _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ - _ _ _ _ Właściciel rachunku: .............................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................ …………….......................................……… …………….......................................……… miejscowość i data podpis klienta